Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες -ακόμη- πληροφορίες, το Βρετανικό Μουσείο ετοιμάζεται να υποβάλει επίσημο αίτημα στο Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού για να συναινέσει στον δανεισμό για (25 + 25)= 50 χρόνια των υπολοίπων πέντε (5) Καρυάτιδων του Ερεχθείου, πού εκτίθενται στο νέο Μουσείο τής Ακροπόλεως, ώστε να υλοποιηθεί -επί τέλους- το «όνειρο» της αείμνηστης Μελίνας Μερκούρη, πού τις ήθελε «όλες μαζί»…

 Σύμφωνα με τις ίδιες -ανεπιβεβαίωτες, αλλά πολύ πιθανές- πληροφορίες, παρόμοιο αίτημα για τον δανεισμό επί (25+25)= 50 (πενήντα) χρόνια του «Ηνιόχου των Δελφών», ετοιμάζεται να υποβάλει το Γαλλικό Μουσείου του «Λούβρου», επικαλούμενο μάλιστα ως επιχείρημα ότι, προς τιμήν του σπουδαίου εκθέματος, θα μετονομάσει μία μεγάλη αίθουσά του σε «Αίθουσα Ηνιόχου»!!!

 Επίσης και το Γερμανικό Μουσείο του Βερολίνου, φέρεται να έχει εκφράσει το ενδιαφέρον του, γιά να «δανεισθεί» για (25+25)= 50 χρόνια, το περίφημο χρυσό «Στεφάνι της Βεργίνας», πού ανακάλυψε μ ε τ α π ο λ ε μ ι κ ά ο αρχαιολόγος Μανώλης Ανδρόνικος και εκτίθεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης!!!

 (Και προφανώς γι’ αυτό τον λόγο δεν το συναπεκόμισαν μαζί με τά άλλα κλοπιμαία αρχαιολογικά μας εκθέματα, τά ναζιστικά Γερμανικά στρατεύματα Κατοχής, όταν εγκατέλειπαν την Ελλάδα τον Οκτώβριο 1944…)

 Σενάρια επιστημονικής φαντασίας ή εφιαλτικές προοπτικές για κορυφαία εκθέματα της αρχαίας Πολιτισμικής Κληρονομιάς μας;;;

 Δυστυχώς, με τις απίστευτα επιπόλαιες (ή μήπως δόλιες;;;), διατάξεις του Ν. 4761/2020 «Περί ρυθμίσεων για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς στο εξωτερικό κ.λπ.», τά παραπάνω «σενάρια» για την -νομότυπη πλέον- λεηλασία των πολύτιμων αρχαιο-Ελληνικών σπαραγμάτων της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, είναι εφικτή και -βεβαίως- εφιαλτική για τις Ελληνίδες και τούς Ελληνες.

 Όταν μάλιστα οι υποβολιμαίες διατάξεις του παραπάνω νόμου (ΦΕΚ Αριθ. Φύλλου 248 της 13 Δεκεμβρίου 2020), ψηφίστηκαν ήδη από «σύσσωμη» την συμπολίτευση τής «ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» (μαζί και οι αρχαιολάτρες βουλευτές κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης και Θάνος Πλεύρης…), με την «ευγενική» σύμπραξη και του …«Μουσείου Μπενάκη», συγνώμη του «ΚΙΝΑΛ», ήθελα να πώ…

 Εννοείται ότι, αμέσως έσπευσαν να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους, γι’ αυτή την -τουλάχιστον ακατανόητη- «έμπνευση» τής Υπουργού Πολιτισμού Κας Μενδώνη, για την δυνατότητα νομότυπης ξενηλασίας των Ελληνικών πολιτισμικών θησαυρών μας και πολλοί γνωστοί «ρέκτες» περί των πολιτισμικών θεμάτων εν Ελλάδι, όπως λ.χ. ο «Υψηλότατος» (κυριολεκτικά…) Γεώργιος Β’, της δυναστείας των Παπανδρέου, γνωστός -χαϊδευτικά- και ως «Γιωργάκης»…

 Ο οποίος, αφού εμπέδωσε -ως φαίνεται- την διαφορετική έννοια των λέξεων «κάλτσες» και «κάλπες» (περί των οποίων είχε εκφράσει στο παρελθόν κάποιες -«εύλογες»- αμφιβολίες του…), τάχθηκε με ενθουσιασμό υπέρ τής «ενθαρρυντικής» προοπτικής, οι επόμενες γενεές των νέων Ελλήνων και Ελληνίδων να μαθαίνουν περί των αρχαιολογικών ευρημάτων μας, επισκεπτόμενοι -κατά τις σχολικές τους εκδρομές- τά παραπάνω Μουσεία του Λονδίνου, των Παρισίων και του Βερολίνου… Τι δεν καταλάβατε;;;

 Ελληνίδες και Έλληνες γρηγορείτε!!! Οι «Εφιάλτες» είναι ήδη «εντός των τειχών» και δυστυχώς η «Κερκόπορτα» είναι πάλι ανοιχτή!!!

 ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΝΙΚΗΦ. ΚΟΣΣΥΒΑΚΗΣ

 ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ – ΣΥΓΓΡΑΦΕΥΣ

Loading